Tuesday 13 August 2013

FOUR.

Salam syawal ke 6 ! :) 
dah syawal keenaam dah. ye . masa berlari sepantas kilat. kalah usain bolt. 
Sungguh kalau aku ada kuasa aku nak ulang raya pertama and kedua and mohon static je.
Sbb aku sungguh rindu saat dgn sedara terapat aku.

Four. 4. 
Kenapa four? 
aku and kezen aku yg namakan kiteorg FOUR.
nama group whatsap :D
nama group we chat The Bongsu's.
kenapa nak buat group?
anything happen kiteorg terus grab fone type and semua akan tahu.
Ainaa , adik aku. ada masalah. Once dia gtw kiteorg will find all the good words to give it to her.
So that she will be okay there. 
And aku. berat hati nak g kelantan and thankful ada mereka. 
Buat aku gelak time air masin di hujung mata.

Four <3
izzati athani. (24)
nabilah rahim.(23)
fatin nabila (20)
ainaa hanani.(19)

kenal kakty ena drp aku kecik lagi. 
kakya even baru kenal and i do love you sista! :*
this is my sisters! 
mohon hubungan ini kekal.
korang kesayangan ateen.
tersayang korang teramat tersangat!
miss chu oll's now :') 
takecare there.
pray for me. ada rezeki kite jumpe and non stop sharing k!

sedara aku pun byk kali tgur kerapatan kiteorg and kak win pernah ckp.
'jaga hubungan dgn kezen nie smpai bebila , kezen nie family always syg kite even we screwed up. they always at our's back'
I'm so lucky to have FOUR.





No comments:

Post a Comment

Clip Art