Sunday 28 October 2012

HOI HOI ASSALAMUALAIKUM :)

OK bersawang oh blog aku! ahaa tak sangka aku masih ingat pass blog *claps claps. okay theres so many things yg jadi dkt aku. terlalu banyakk! -> jauh drp bestfriend dkt unikl , kena main dengan si ketot kasanova -.-' ,banyak main time sem 2 , naik sem 3 alhamdullilah banyak improvement , gaduh dgn family , sakit , but satu satu can? :D

JAUH- maksud dia tk rpt lah kan? ok like this. time sem one aku rpt dgn dua nie. sorg baby sorg ag sayang but maybe tk duduk serumah and tk leh jumpe selalu so aku jauhkan diri drp dorg. yes aku yg jauhkan diri dlu sbb entah. time tuh bengong then aku dh mintak maaf :) *ingat sng aku nak mintak maaf? hahaah susah oh! :D iloveyou <3

HEARTBROKEN- lelaki ini amat lahh ketot dan handsome? hm tak pun hahhaa :D aku kenal dia drp boling. bulan 2. dia msg aku selama 4 bulan non stop! drp benci jadi ah suka. otw nak ke sayang tuh ada roadblock so kena reverse ahh feeling aku dkt dia. then dia cpl dgn Y. aku sedih :'( then dia single dia ayat aku and dia main aku balik but this time aku tk bodoh dh. aku dh tak kisah dah pasal dia. :D
KARMA ITU WUJUD BANG :p

DOWN- kena mrh sbb result sem 2 amat lah -.- *buat muke cukup lah kan? but alhamdullilah sem 3 aku naik sikit sikit. ye tak byk but ada lah naik nye sbb aku dh nekad nak struggle sem nie. wish me luck for my final! :) SAKIT and GADUH. perkara biasa. and hope sgt sakit nie hilang sbb tak larat dh nak berlakon sihat dpn kawan :') ILOVEYOU LIKE A CINTA SONG BABE

No comments:

Post a Comment

Clip Art