Friday 31 May 2013

ANAK SULUNG RAMLI .

ASSALAMUALAIKUM korang! :D
okay cuti sem masih berjalan dengan mendapnyeeee.
hope berat badan aku maintain and tak naik sekilo pun -.-' *mcm naik je
aku lahir dkt IPOH , sekolah dkt IPOH , dip dkt IPOH. 
semuanyaaa IPOH :D *busan :'(
tape tape degree nanti kite merantau yeeee! :D *insyallah
si dia pun org IPOH -.-' 
nasib badan terima jelah HAHA.

okay okay tuh title anak sulung ramli.
haa ramli nama arwah tokwan aku :)
dia pengetua kot . sekolah lelaki lak tewww
he is so the GARANG ! but sempat bermanja dgn dia :')
dia meninggal time aku darjah 5. lame dah :)
anak sulung sure lak maklong aku.
maklong aku baru meninggal dlm 15 MAY 2013.
meninggal sbb pneumonia , kidney failure and osteoporosis
dia meninggal tengahari cmtuh. haa
aku RALAT! sbb takdpt tgk dia for the last timee *sedih dah haih

arwah maklong sorang yg kecoh , mulut bising -.-
kalau aku balik rumah dia haa sebatu leh dgr dia pekik nama aku HAHA
dia sure akan ckp 'MANA PERGI BDK FATIN NIEE'
WELL fatin k haha.
dia pandai masak. dia salu simpan kan ayam untuk aku sbb cucu dia suka amek ayam aku -.-
entah lah. kadang2 terngiang suara dia  :)
but Allah sayangkan dia lebih daripada kiteorg .


maklong , kalau lah maklong masih ada skrg sure raya maklong suruh aten buat kerja kat dapor and mrh sbb tak pandai msk mcm maklong haha sure maklong bg duit raya , usik aten  , aten boleh peluk maklong haa , maklong sure bsg dgn makndak , abah , maksu semua .*cpt maklong pergi .

aten sayangkan maklong. 


bukan maklong je yg aten rindu kan :')
tapi biarlah aten simpan dlm hati ketat2.
takperlu kot gtw :D 

al fatihah untuk maklong .

No comments:

Post a Comment

Clip Art