Wednesday 1 May 2013

INCIK FINAL OH INCIK FINAL -..-'

Okay. Selamat malam yg pada pukul 1:42 am. Jyeahh aku tidak bisa tidor lagi bukk. Enggak tau ngapain. *sebenarnya petang td dh pueh tidor. now rasakan jadi burung hantu balik! -.-'
Ok lah. aku dh busan tahap gaban version remix 48xx. so aku nak share dgn korang lah pasal Mr final aku. Ah korg taknak dgr pun korg takyah dgr sbb aku nak korg baca je belog aku nie :D


ENCIK FINAL - menakutkan , kejam , unpredictable , kdang2 baik lah *if aku tau jawapan -.-' , nak date dgn aku untuk masa yg sangat lamaa >.<

ha itu lah incik final aku. aku rasa kite share incik final yg sama ye dak? aku tgh date dgn final skrg tuh aku asyik seru final je HAHA. final aku start from 29 april until 11 may. like seriously ever aku tak sabar nak habis final! bukan sebab nak cuti sem. aku tau sem nie aku jatuh. aku tau sangat dah. its like mcm aku dpt seruan je aku akan jatuh :'( even deep in my heart i was hoping pointer aku akan naik. *hope naik lah amin! :) aku taknak repeat taknak jatuh taknak nangis dh sbb result comel ayam baq hang! -.-' ok mcm luahan perasaan lak haha sorry ladies and gentleman! :D

aku baru abes date dgn encik ospe iaitu ELECTRO AND MS!
waiting list : CARDIO AND NEURO <3
  i really wish i can do all the exams and have a smile on my face ! :)

# o'Allah please ease everything for me and don't make me easily forget about what i had learn or study.

our slip examination.
hilang benda nie, hilang nyawa bagi kami.

No comments:

Post a Comment

Clip Art