Thursday 18 July 2013

HARAPAN .

HARAPAN timbul bile kita dah give up . HARAPAN selalu buat menentukan hidup kite. Sedih or happy . Yes harapan is takdir. Jangan berani main dgn takdir nnti kite sakit . 

SEDIH . aku sudah cukup penat berpura pura happy depan semua muke org sedangkan hati aku sudah dihujani air yg sgt lebat . Aku penat . Penat sangat sbb aku tahu aku bukan diri aku . Aku sudahpun hilang diri aku once aku hilang kau kawan . 


GEMBIRA. aku dah lama tak rasa perasaan nie. Jujur , kite dah jauh and aku dah lupe cara aku gembira . Mybe its sounds so melampau tapi benda betul . Aku sudah hilang diri aku . And aku benci untuk itu . 


SAYANG . satu perasaan yg Allah cipta untuk manusia. Aku sayang kau . and aku takkan pernah mintak dkt Allah supaya buatkan aku benci or lupekan kau. How can u forget someone who give u a lot to remember? Aku sayang kau tapi biarlah daripada jauh.

AIRMATA . if dulu aku susah sgt nak menangis . Tapi skrg. Lain . Lain sangat-2 .Inilah aktiviti aku bile sorg2 and dalam bilik . Jangan gelakkan aku . Jangan buat muke pelik . Aku menangis sbb rindu . RINDU KAU. 

RINDU . ahh benda nie indah tapi sakit Allah je tahu . 

DOA . nama kau always ada dlm doa aku :) aku happy bile kau happy even tanpa aku :') jaga diri. Maaf aku masih anggap kau kawan baik aku. and maaf if itu buat kau rasa jijik. tc.

No comments:

Post a Comment

Clip Art