Tuesday 6 August 2013

fifteen.

Semua org kat dunia Allah nie wajib ada kawan baik atleast sorang la.
Kena ada. Harus ada.
Kenapa perlu ada?
So nanti time kite jatuh akan ada tangan yg boleh tarik kite bangun balik.
Ada org yg bole terima kite seadanya selain drp family kite.
Org yg boleh dianggap as adik beradik. Gaduh baik gaduh baik.
Always ada untuk each other .
Doakan untuk each other.

Aku takpernah igt tarikh aku ada kawan baik.
Yg aku tahu , aku bersyukur.
Selepas ape yg jadi , aku masih ada kawan baik yg mmg kenal aku drp zmn tadika lg.
Zaman aku kencing dlm seluar , makan comot lagi , pakai cap and seluar pendek.

Org kata , in friendship kena ada trust. 
Bestfriend aku semua sembang, trust tu mmg kena ada .
Tapi kalau kau dh anggap kawan baik kau tu mcm adik beradik , trust tu boleh di bina balik atas dsr syg. normal dlm adik beradik kepercayaan tu retak.
Aku belajar untuk bersyukur and always see in positive ways if ada benda uji friendship aku.
Jujur. aku bukan jenis lupe kawan and sng down grade kan kwn. once dh kwn baik forever it will be.
Itu salah satu kelemahan aku. Syg org yg tk sygkan aku.

nabihah yusuf and fahima saidin
kite dh kawan for 15 tahun. dripada zaman tadika ABIM, sekolah Taman Panglima lagi! 
first time kite gaduh is umur 11 tahun rasanya. 
second time is gaduh sbb ice cream. HAHA cutenye ! :D
korang bukan kawan aku. tapi Sahabat aku.
dunia akhirat insyaallah . 
15 tahun korang. Friendship kite leh amek PMR dah :p
aku syg korg krn Allah jaga friendship kite.
Allah akan jaga korang untuk aku. Amin. 
Jaga diri dkt sana. 
Nama korg always ada dlm doa aku. 
sayang korang smpai syurga :')

*If a friendship lasts longer than 7 years, psychologists say it will last a lifetime


No comments:

Post a Comment

Clip Art