Friday 23 August 2013

Cebisan

Assalamualaikum korang ,
korang korang aku dah start praktikal tau? HAHA dekat kelantan and sungai petani
aku habis praktikal  raya haji kot. berkorban di perantauan -.-'
well aku juge dah habis presentation! wallaaaaaaaaaaaaaaa! hhaha
abes azab even masih cedera kerana ditembak di setiap sudut.
auch.

aku masih nak biasakan diri dekat sini
even diuji dgn rindu ipoh , ankle sprain and demam.
hoo uji iman -.-'
tapi tapi pk positive je laaa. 
dua bulan jew. hahhaa.
and insyaallah selepas praktikal ke kedah akan ku ke keyel.
untuk bersama kesayangan.
shupping bersama XD
alhamdullilah hati ni sudah boleh terima hakikat dunia and ia tak mahu merayu lagi.
hati nie seolah tegar . 
hati kecik je size dia tp kandungan kasih sayang dkt dlm dia meluap luap.
aku harap the better things will meet me as soon as possible.
aminn.
bye past. and hello future.
akan aku simpan rapat2 kisah lama.
assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment

Clip Art