Saturday 10 August 2013

Happy Process.

SELAMAT HARI RAYA ,SELAMAT HARI RAYA .
AIDILFITRI HARI BAHAGIA HARI YG MULIA. 
K K DAH RAYA XD ! 

And the same feeling came when takbir raya berkumandang.
and its so auch auch !
and its the first year raya without maklong belah abah. so i guess sedih sikit cause terasa mcm tk ckup forum je berkumpul .

But they all looks so fine. non stop talking. non stop bahan-ing . no stop gelak-ing.
Aku ubah semua term bahasa melayu. k Dato A samad said jgn marah sy .
HAPPY! even belah abah rindukan arwah , kiteorg still happy sbb semua ada and berkumpul ! :D
It's normal laa if aku dihimpit oleh anak sedara and adik sedara. and menjadi pendengar setia tentang bf mereka. *aku pun single korang lak dh taken >.<

Ok thats from my dad side lah. 
Kalau from my mum's.
HAAHAAHAA happy ever after <3
sangat happy.sangat sakan.sangat gelak.
at last i met my lovely coussie ! KAK ZATY ENA KAK YA <3
ahhhhhh ! dorg nie muke lawo tp gilerrr semuaanyaaa!
and when we met , we sat at one place laa then non stop talking.
dah biasa dh dgr sedara bsg kiteorg lepak lame sgt hahaa .
that's us. 
kdg kdg sembang punye psl , makan letak tepi. focus kat muke je memasing XD

this is ma families.
they are my sisters.
they are my bestfriends drp kecik lg.
they are my advisor and my supporter.
we all so kemetot and ketot but thanks to wedges for make us looks a little bit tall =.='
This is where my love will be dicurah curahkan.
My love is them.

Alhamdullilah this year raya is so sakan , meaningful , and thankful for that !
Thank you Allah for healing my heart.









No comments:

Post a Comment

Clip Art