Thursday 1 August 2013

H.A.T.I.

orang selalu cakap 'jaga hati org tau , lagi lagi hati org yg kite syg'
orang selalu cakap 'dia banyak susah dlu so jangan sakitkan hati dia'
orang juga salu cakap 'kalau kau sakitkan hati dia aku belasah kau' 
orang cakap itu , orang cakap ini
orang gelakkan kite kerana kebodohan kite
tapi time kite berjaya orang buat derk gitu je. 
DUNIA.

Hari raya nak datang.
ada yg happy , plan nak pakai sedondon.
ada jugak yg sedih sbb bile dtgnye Syawal that's mean byebye Ramadhan.
Aku?
happy sebab semua family ada including abg suhaimi yg 'selalu' balik rumah. 
sedih juga sbb rindukan arwah maklong
sedih juga kerana takdapat wish raya mcm dolu dolu dkt .....

tipu lah kalau aku cakap aku tk sedih sebab takdapat peluk cium semua. ye laa rayaaa!
ahhaa.
tapi aku taknak rasa sedih nie effect hati aku. cukup hati aku sakit . 
aku mintak maaf , hati. banyak buat kau rabak , koyak , sakit and pedih . kerja kau satu je.
tapi aku bagi kau overtime pule dgn masalah aku. aku mintak maaf , hati .

to kaki gajah and beby.

i dunno la if korang membaca belog ini. half of me said yg korg baca. and tipu juga kalau rasa korang takkan baca belog ini :)
balik kampung elok elok! jaga diri kay.
kite mintak maaf untuk semuanyaa. daripada kuku jari kaki smpai laa ubun kepala.
daripada sem 1 smpai la sem 4. maaf maaf.
kite tahu dgr je perkataan maaf hati korg sakit balik. 
kite taknak pikir dah benda yg lepas. yes. i was so stupid that time and i learned from it. 
kite tak berharap pun that kite leh masuk balik dalam  life korg dua.
its enough for me that i can see both of u are happy. even it is drp jauh.
kite juge nak mintak maaf sbb masih anggap korg kawan baik kite and takleh benci korang and lupekan korang. and taknak pun :)
kite juga nak mintak maaf if kite buat korang jijik and terkeluar muke euww bile baca belog ni.
i want to tell u that i miss you guys , A lots. especially si kaki gajah. but i dun want to annoy you by texting u that imissyou eventhough i really do. 
dua dua kaki sakit. risaunya aku Allah je tahu. tapi tak berani nak tunjukkan risau aku tu.

aku tak mintak yg kite boleh rapat balik sbb aku tahu aku taklayak mintak benda tu.
aku jugak tak layak nak mintak korang anggap aku kawan baik korang sdgkan im so out of the picture :)
aku tahu aku bodoh. im not a good friend. but i will try to be ones. even not with you guys.
aku juga taklayak nak syg korang berbanyak. tapi maaf. hati ini degil sgt. sgt degil. 
aku cuma harap jgn la korang buang FNA. itu je. atleast ada something yg bole korg igt dkt aku.
aku takkan harap pape. aku takkan. dah. 

happy friendship day korang even its yesterday XD
semuga korang bahagia dgn kwn baik , famili , si dia yg ada dlm life korang.
rindu. ya Allah.
sayang. Ya Allah. jaga mereka untuk aku. amin! 



LOVE,
FNA.











No comments:

Post a Comment

Clip Art