Sunday 20 October 2013

NAKAL .

Semua orang ada nakal dia kan?
alaa ponteng kelas , ponteng sekolah .
buli junior suruh beli air , gaduh gaduh manja kat sekolah 
gig , kawan dgn lelaki .
ITU BUKAN JAHAT TAU? 
itu NAKAL .

apa baiknya kite nak jatuhkan satu hukum dkt org?
sedangkan kita pun ada sisi hitam kite?
kalau org tuh penipu sekalipun , apa hak kite nak jatuhkan air muke dia?
konon nak bahan tapi tak sedar lawak tu tak lawak pun.

Aku nakal.
dulu.
biasalah. dulu freehair ye dak?
semua benda nak cuba . aip ! bukan benda harem k aku cuba.
kirenya mcm gig , ponteng monteng tu aku pernah laaaa buat.
buli junior beli air tu aku selalu buat. sekolah covent kan? nak buli acane lagi? =='
naik motor takde lesen , pernah buat .
 Even sampai skrg nakal tu masih berbaki. biasalh umur je 20. 
perangai nak budak budak lagi HAHAA
bila kite makin meningkat umur , nafsu nak jadi budak2 lagi menebal. serious sembang..

Jadi nakal best! kau takda la culture shock nanti. sbb kau pernah tgk buat benda tu.
jadi nakal best ! sbb pengalaman hidup kau tu akan jadi mahal and kau boleh cerita dkt anak kau and kau sendiri boleh jd bukti untuk anak kau kalau anak kau nak jadi nakal gak.

Sakitnya jadi nakal nie bile org yg dekat dgn kita pandang kite sebelah mata. jd prejudice.
Dah lama aku rasa benda nie. satu perasaan yg sgt tak sihat untuk hati aku nie.
bila jadi nakal , kau akan terus dibandingkan. and kurang disukai.
orang akan ingat masa lalu kau. zaman nakal kau. zaman jahillilah kau.
lagi best bile makcik makcik kau larang anak dorg rpt dgn kau sbb takot anak dorg jd mcm kau.
itu la paling sakit bila kau pernah jadi nakal.
bila org takot akan jadi mcm kau.
teruk mcm kau.
taknak pun dekat dgn kau.

Jgn takot :)
Allah nampak kite berubah.
dah tinggalkan zaman nakal tu.
manusia kan mata kasar. taknampak apa yg tersirat :)
insyaallah one day. dia akan nampak.
mmg sakit .
rasa tersisih.
rasa down.
teruk.
suck
fuck
feelin ini.
face it.
life tk senang
Allah pun tak menjanjikan hidup ini mudah. tapi Dia janji Dia akn selalu ada untuk kite , tak kire masa. sekali lagi aku pandai sembang taff tapi tgh lembik. boi!

No comments:

Post a Comment

Clip Art