Wednesday 16 October 2013

Sadis.

aku taktahu la kenapa malam nie rasa nak nangis je hati nie .
ape yg awak nak laaa duhai hati?
tak penat ke rasa sakit ?
mata nie pun , tk penat ke menangis? 
byk sgt aku pikir and semuanya bermule dgn KENAPA.
saitan , kau jangan nak cucuk jarum dkt aku supaya aku marah -.-'
debik nak?

jurang dh besar sangat nie .
nak sembang pun dh awkward.
kenapa?
kenapa msih ungkit?
kenapa?
kenapa aten tkleh dpt mcm dorg?
kenapa mesti cmnie?
kenapa?

kau takleh nak ckp kau je betul 
selagi kau manusia , 
tak kisah la ape darjat kau sekalipun , kau takkan pernah sempurna.
kau bebas nak buat salah . apatah lagi kau susah nak jadi sempurna.

aku kasar , 
aku degil ,
aku ego , 
tapi aku ada hati
aku pernah menangis sorg sorg dlm bilik.
berlakon happy.
AKU PERNAH !

apa la hak kau nak letakkan hukum dkt atas bahu aku tanpa kau face life aku?
cube jadi aku .
cuba jalan setapak dua.
aku yakin kau akan jatuh pada langkah yg pertama.
kalau kau fhm hati aku , kau akan tahu kenapa aku begini.
Malam sayang..

No comments:

Post a Comment

Clip Art