Monday 7 October 2013

bersambung.

bersambung.
sambung untuk ke stage seterusnya.
even kite payah nak bergerak pun kite kena jugak bergerak untuk kedepan.

mcm baca novel jugak .
kite ttp akan baca and nak tahu ending cerita tu even tgh baca part yg paling tragik =.='
sama la dgn hidup.
sakit macam mana pun kite kena move on jugak.
masa takkan tunggu kite.
masa takkan cakap 'aku tunggu smpai kau ok baru aku gerak'
masa jugak takkan pusing balik .

betul masa tu mmg lambat bile kita menunggu something.
betul masa tu jalan dgn cepat bile kite buat benda kite suke.
masa mmg bantu kite dlm banyak benda.
even sakit hati pun masa gak yg tlg healkan benda tu.

lapan bulan kite tak bertegur.
kite tak berpeluk.
kite tak gelak sesama.
wyg sesama
karok sesama.
lapan bulan. 
aku kira.
lupakan la kwn mcm aku :)
aku takkan lupa korang sbb korg the best damn things happen dlm life aku :)
sayang . 
tapi dari jauh.


No comments:

Post a Comment

Clip Art