Thursday 17 October 2013

Semester 5 2013

Aku rasa mcm aku baru je masuk Unikl semalam.
start sem 1 on July 2011.
rasa mcm semalam je aku jumpe semua classmates aku. betapa ramainya dorang. 60 orang!
it's takes me a 6 months untuk ingat semua nama classmates aku.
bermule laaaa perkenalan nama , tempat tinggal , umur and bertukar fb . 
bermule laaa wayang sesama , hang out sesamaa , gilaa sesamaa , buke pose sesamaa.

Now aku dah sem 5. 
dijangka habis study June 2014.
That's mean next year la. 
aku baru habis praktikal dua bulan . 
sem depan aku kena hadap praktikal tiga bulan .
ada praktikal examination lagi.
perasaan aku?
aku dah mule pikir future . apa aku nak buat?
lepas grad aku nak kemana? tanam anggur? ternak lemak? kerja? futher?
maybe aku pikir jauh sgt tp itu la aku. selalu pikir jauh and aim target aku.
now aku dh sem 5 , aku dh terlampau dahagakan DL. aku taknak byr hutang MARA banyak sgt.

Bahana kuat main since sem 1 , from art stream gatai amek physio , 
pointer tkpernah DL!
tp 3 itu pernah . aku nak lebih lagi .
aku tkpuas hati.
aku ada lagi satu sem jeeeee nak try .

Paksu ada cakap kat aku 'degree kat aussie laa ateen nanti raya leh skype'
aku hanya ketawa. untuk menutup gentar. menutup gundah.
aku nak ke aussie . sapa tknak futher study and ditaja? sapa taknak?
aku pikir , LAYAK KE AKU? BOLE KE AKU KE SANA?
and aku sendiri tkdpt decide lepas dip aku nak buat ape.
how ?
nak kerja setahun dua or rehat.
berapa lama aku nak rehat?
Memikirkan masa depan saja leh cramp nerves dkt otak. HAHA.


AIM aku sekarang ..
naikkan pointer sem nie memandangkan final on JANUARY. bole kot.
ya ALLAH nak kurangkan laaa ape yg terlebih .
nak kurang kan berat badan? :D

aku harap mulut paksu masin and aku boleh futher study kesana :') 
angan angan tinggi sangat aku nie! 

No comments:

Post a Comment

Clip Art