Monday 2 September 2013

kesayangan.

selamat hari jadi wahai Malaysia tersayang
sudah 56 tahun kau .
kau bebas drp dicontrol oleh orglain.
aku sayang kau Malaysia.
kemana je aku pergi.
indon vietnam china.
kau jugak ada dlm hati aku Malaysia.
selamat hari jadi.

Ipoh.
aku rindu kau .
aku rindu mak bapak and kawan baik yg dduk dkt kau.
sungguh aku rindu.
aku hitung hari je nie.
bila dekat gaduh
bila jauh rindu.
perasaan rindu mmg akan timbul bile org tu or benda tu takde depan mata.

Kesayangan.
Harap sangat plan ke keyel berempat jadi. harap sangat.
kerana rindu teramat sgt dgn korg.
cousin terapat.
share same darah sama keturunan insyaallah kite jaga sesama sendiri kay ?

Hati.
aku sayang hati aku.
tapi aku tahu dia banyak sakit.
dia sakit.
aku dapat rasa dia sakit setiap kali dia cuba pump darah and feeling to flow sekali.
maafkan aku hati.

Manusia.
macam macam kaler kulit,
macam macam pangai
entah. pendek kata macam2.
biarlah orang nak cakap ape ke nak marah ke nak tuduh ke.
iyekan je okay ? sebab org dah marah.
kite melutut jilat kaki dia pun dia takkan sudi.
and hello kite ada maruah juga .
menangkan je si joyah joyah itu.





No comments:

Post a Comment

Clip Art