Tuesday 3 September 2013

datang balik.

okay selamat 3 sept kalian! 
okay izinkan la aku bebel kejap please?
korang,
kegilaan lama datang balik.
apakah?
bagaimanakah?
K POP! 
aku sudah bertahun taksuke kpop.
last suke it is SUJU !
tahun bile ntah.
aku hafal lagu sorry sorry sorry je and step tarian ingat lagi :O

k now aku tak addicted dkt lagu.
NO!
aku addicted dkt drama T-T *so sad
ini semua gara gara yana!
dia ajar aku tgk o&g. 
o&g it is Obstetrics & Gynecology.
kata pendeknya cerita pasal sakit puan la. beranak and paeds pun ada
how aku suke cerita nie?
mcm aku gilekan grey's anatomy.
dia ada medical punye time. loving punye time.
siap ada triangle love lagi tau.


k k biar aku ceritakan sinopsis dia HAHAA
cerita dia between dua org lelaki and sorg perempuan.
perempuan tu nama Hye Young , dia chief untuk o&g and gile terer buat C section!
first lelaki nama Lee Shang Shik . dia nie doc paeds and so tinggi and handsome. pandai masak. cakap lembut.
and lelaki second lak nama nye Jae Suk.
ok itu semua nama dlm cerita nie la. takde masa la nak hafal nama betul dorg -.-'

Ok story begins...
Hye Young tu pregnant anak ex dia , and time tu pulak dia baru ditukarkan kat Korea hospital.
dorg bertiga kerja di bwh satu bumbung yg SAMA.
and dtg laaa doc paeds tu. sbb hospital tu mmg perlukan pakar paeds.
Hye Young dgn Jae Suk dh kawan drp tadika. over 30yrs dah.
and Hye Young kenal dgn Shang Shik baru dua bulan.
entah la Shang Shik tu penyabar la bagi aku sbb dia try gak amik hati Hye Young.
Hye Young nie lak kasar ego degil acah acah macho HAAHA but she's got an beautiful eyes. seriously.
Shang Shik dh start suke Hye Young from the first day dorg jumpe but dia diamkan je.
and baru la Jae Suk tersuke Hye Young but Hye Young reject Jae Suk sbb bagi minah tu dia dh anggap Jae Suk cm abg sendiri. so takde love feeling even dh 30 yrs.
beza lak dgn Shang Shik baru dua bulan jumpe. Dorg dua dh rasa love bits tu dah. lagi2 bile Shang Shik hilangkan diri kejap g US terus Hye Young mcm sentap sbb dia g camtu je. alaa dah sayang kan -.-'
Shang Shik tau everything about Hye Young. Everything! and dia purpose Hye Young sbb nak g US sesama as husband and wife but Hye Young tknak g sane. but dia nak in relationship dgn Shang Shik.
sbb bagi dia relationship long distance nie takde la susah mana. if sebelah pihak penat dia boleh give up.
and yg paling aku suke dlm cerita nie , Shang Shik kena g US about 5 yrs. so if nak jumpe dorg kena sacrifice laa dtg untuk jumpe each other. and Hye Young siap cakap if lepas Shang Shik balik duduk korea and perasaan dia still sama sayang gile dgn Hye Young baru la dia terima cincin Shang Shik tuh sebab dia taknak relationship based on PROMISE and CINCIN,
they like and love each other. that's matter.
and ending dia mcm tahi! 
nak je aku jumpe director dia suruh buat sambungan -.-'
aku nak gak tahu cane relationship dorang. ish.
*nak tahu tu je,


MORAL.
aku banyak belajar kot dlm cerita nie.
how nak control emotion kau ,
how nak cope dgn masalah aku,
and learn to be frank to tell what fo u feel to someone you love ecehhh
and aku mmg feeling gile bahabi tgk cerita ni.
tidor kul 4 pagi.
semata k.
neway malam nie tgk lagi!
                                                               
                                                              shang shik and hye young
                                         

No comments:

Post a Comment

Clip Art