Thursday 5 September 2013

Want.

Semua orang ada masa silam dia memasing kan?
And i believe that takde sorang pun suka masa silam dia dibukak balik. oh sakit oh.
and dorang jugak taksuke dijudge based on their's past.
setiap orang ada perang dorang memasing.
so baik kite focus dgn perang hidup kite drp sibuk komenn senjata perang org lain :)

Malam nie aku sayu hati sikit.
kenapa aku selalu takdapat lelaki yg aku nak?
kenapa bile aku dah syg someone sure ada something cames up.
WHY?
a big question .
tapi aku juga pikir positive. maybe ada Hikmah Dia :)

aku teringin and nak sangat ada lelaki yg otak sama mental dgn aku.
tahu bile aku bsg bile aku diam. ye la aku bukannya sepanjang masa bising.
tahu tahap kemanjaan aku. ok tahap veto baq hang.
tahu marah aku. jealous aku. ego aku. degil aku.
sabar aku. appereciate aku.
yg penting sekali an sayang aku no matter what happen la. 
tapi cm susah je?
aku nak sgt ada lelaki yg aku leh bawak gile. bawak serious.
sembang keling.
sembang politik.
komen gemok kurus.
shupping sesama.

Aku taklarat nak lepaskan lelaki yg aku sayang dah.
Now aku take a break and have a kitkat :D
aku tkjumpe lagi lelaki yg boleh buat aku nervous and boleh ngs sbb rindukan dia.
belum lagi.
insyaallah .
waiting is not my passion
but i know it's gonna be worth it.
insyaallah amin.

mesti korang buat muke gedik and cakap ' eeeee gatalnye aten nak berbeyf'
hello , itu ciri bakal laki aku.
aku tak kata nak bf kan?
aku just regard as 'lelaki'
lelaki yg boleh jd suami , beyef , kawanbaik , kawan gaduh .
aku tahu korang pun harap benda yg sama.
aku dh penat .
taknak dah in short relationship.
and sure kornag cakap dlm hati 'alaa aten habiskan study dlu laa jgn nak gatai'
ini cuma luahan aku.
aku mmg teringin untuk kenal lelaki seperti di atas.
kalau jumpe.
harap jumpe.
selamat malam kaum ciptaan Allah :)


No comments:

Post a Comment

Clip Art