Friday 20 September 2013

YOU.

you .
kau .
awak . 
dalam banyak banyak perangai , perangai yg paling ssh nak ramalkan ialah
perangai diri kita sendiri.
sbb ssh untuk kite listkan keburukan diri kite sendiri
ye la like what?
salah aku?
of course laaa aku takkan nampak HAHA.
sbb tu ada tegur menegur

susah nak kenal diri sendiri apatah lagi nak kenal dia.
once dh dpt sng lak nak hilang kan dia.
kirenye mcm kau ada byk mslh , disbbkan benda itu , 
kau hilang diri kau and tanpa kau sedar kau dh tolak semua org yg syg kan kau.
and it's soooo nottttt you!

kite nie , nak listkan salah org
cepat.
nak judge org .
cepat.
cuba ambil cermin . tgk muke kite dalam-2
kau rasa kau kenal diri kau?
kau boleh judge diri kau?
kau boleh tak bagitau semua perangai buruk kau?
SUSAH.
sbb kau cuba menidakkan benda yg nyata.
itu kite.
manusia.
suka bagi harapan palsu dkt hati sendiri.

aku taksuke hilang kawan.
sbb org akan judge aku jahat.
aah aku jahat.
sgt jahat.
org cari aku bila perlu.
itu org kenal aku.

siapa sangka kan?
aku hilang kawanbaik aku , 
gara gara dia sendiri tipu aku.
and aku kecewa dgn dia.
tp aku tk mrh sbb aku tahu itu bukan diri dia yg sebenar
dia keliru skrg
dia masih mencari diri dia
so ayat dia semua guna hati bukan otak.
aku masih sayang dia and akan sayang dia selalu.
kawanbaik weh. 
cukup la penah hilang dua org dulu.
aku percaya yg ni 
dia akan cari aku balik bila dia dh jadi diri dia.
aku percaya hati aku..

No comments:

Post a Comment

Clip Art