Monday 3 June 2013

:D

korang! Hai! and again aku busan :'( busan tapi nasib baik jadi baby sitter jap to zarra and eshaa even mak dme cuti HAHA. well they love me more kot ewahhh :P tidor dgn dme , mandi dgn dme , suap dme makan haa kau jadi ibu mithali aku -.-' tapi tapi kan dorg niee BUEH nak mati . Nama je ada BINTI perangai ngalah kan laki >.<

and on 1st Junee kakak KIKO dh tunang ! :D yeahh! with MEGAT! semuaa KIKO gather reramai but ttp tkcukup -.-' ye lah Kiko ramai kot.If semua ada sekali maunyee kecoh nnti. Itu gak lah majliss pertunangan paling LAMBATTT yg pernah aku pergi  sebab selalunya kan majlis tunang abes dlm kul 1 cmtuh. Tapi yang nie dh kul 4 pun majlis tak start lagi HAHA. Alhamdullilah kak syilaa selamat tunang :P Kak yong ! haha

K.I.K.O ( kau ingat kau otai ) , dah 8 tahun usia friendship kiteorg. If org nak judge aku asal aku kwn dgn budak jahat, actually org yg judge tuh tatau betapa baiknyee deme. Ye lah manusia takkan nampak kebaikan  kat budak cm kami HAHA. Yg rapat dgn aku kimi, syafiq , hanis , angah , kak syilaa , yoi , bali and eira. HAA. Kak syilaa dia pernah sepak budak lelaki sampai budak tuh pengsan HAHA. and aku igt lagi kimi angah pernah ckp 'if ada org usik korg, just gtw kiteorg , kiteorg lunyaikan budak tuh' .Sounds gangster enough? HAHA aku tak segan lah ckp aku bukan baik sgt dlu . Aku ada zaman jahilliah aku. Aku pernah gak bg org rasa tangan aku  , g gig , freehair tuh wajib HAHA. Atleast aku ada amazing experience. If anak aku nak buat benda yg aku dh buat , atleast aku boleh ckp 'Mama dh pernah buat semua kerja bodoh tuh and tak berbaloi pun syg' haaaaa over siotttttttt ayat akuuuuuuuuuuuuuuuu >.< *malu! Tak salah lah nak buat jahat tapi buat lah time korg masih belasan tahun. Sbb bila dh jadi budah puluhan tahun dia kena pikir matang sikit and kena pandai lap hingus sendiri dah. K geli? lantak hangpa :D

                                                     SPENDING TIME WITH THEM!

   
                                                       MAJLIS TUNANG KAK SYILA <3

No comments:

Post a Comment

Clip Art