Saturday 8 June 2013

THINGS TO DO .

Assalamualaikum korang! :D yeayy cuti sekolah nak habis haaha cuti sem aku tak habis lagii :P
tayah lahh nak rasa gundah gulana sangat sbb sekolah nak start unless kalau korg tk siapkan homework lagi :D *teringat lak zaman aku sekolah dlu HAHA. Kalau aku kan? esuk nak sekolah baru malam tuh kalut siapkan. haaa Queen of tangguh kerja. Aku lee -.-'

Okay. Title? Its not bout kemas rumah ke ape . Nie aku nak gtw korang ape aku dh list out dlm life aku untuk future aku nanti. *INSYAALLAH.

1- nak habiskan Diploma dengan jayanyaa - Pointer kena 3 keatas
2- nak kerja setahun duaa dlu , gain knowledge sebanyak mungkin , earn my own money
3- kancil tuh nak ditukar kepada kereta yg besar sikit tp duit aku lah
4- sambung degree maybe di UPM , UiTM , *segala yg U yg nakkan aku lah :D
5-tempoh untuk mencari Mr Right :)
6-sambung master di Aussie , or Ireland. *maybe time nie bawak suami sekali ke sane .

Most of the things yg aku nak buat is , nak bg ape mak abah nak.

1-Dorang nak vaca tapi anak2 support *insyaallah
2-abah nak Honda Civic *insyaallah ada rezeki lebih kerja kuat
3-MENUNAIKAN HAJI :)

aku tak ckp ape aku list out nie akan jadi realiti. Allah tentukan. Umur panjang murah rezeki insyaallah aku akan cubaa achieve one by one semua yg aku nak. Susah mmg susah tp Allah tak pernah ckp dlm memane surah yg hidup nie senang. Knp aku listkan benda nie? Aku dh 20. Aku nak lap hingus aku nie and nak berdiri atas kaki sendiri. And lagi satu , takpe kalau gagal , sebab if korang tk fail camana korang nak dpt semangat untuk bangkit balik? haaa thinkk about it :) k boii!

                                              nak buat merekaa bangga dulu dengan aku .
                                               
                                                                 my lil couzzie :)

No comments:

Post a Comment

Clip Art