Thursday 27 June 2013

EPIPHORA :')

Yow. what's up duck? bad day or good day? give up? happy ? insecure ? alone? HAHAAA ape aku merepek? =.='

Sajee je berangan aku nie mcm omputehhh takpun rappers ka kan. that's why lah sepaking likee that! :D
okay malam nie kan RABU so kul 10 pm kang ada hindustan ok sekali lagi lari tajuk . MAAF.

ok epiphora. natang ape tu? bahasa negara mana tuh ? ke bahasa medical ? tapi hulu mana ? and tayah mata juling and kening kerut sangat bole? HAHA.

EPIPHORA itu ialah nangis tak ghenti ghenti and penghidapnya selalunye kaum HAWA :)
and penyakit ini selalu menyerang pada waktu tengah malam lalu mata akan sembab dan tidor pun tak ckup.

*aku penghidap benda nie kot skrg :D haha mcm bahaya benar kann benda nie? hahaa

Hangpaaa pernah ngs tak? sbb rindukan org yg hangpa tkleh rpt dh? PERNAH TAK? =.='
dia sakit gileee weh rasa dia. lagi sakit drp ulcer perut. lagi sakit if ltk air limau dkt ulcer. lagi sakit bile kepala dibaling batu. SGT SAKIT. tp hangpa mampu senyum and berlalu begitu sahaja. HOLD BACK.

Manusia nie mmg ada mulut tp dia takleh nak gtw ape yg dia rasa. sbb otak dia terlalu byk pk. semua org akan harap dorg ada rasa berani sikit untuk gtw sesape yg dorg syg , how much that person being so important for them . Manusia . suka ngs sbb benda bodoh. sukaa overthiniking. HAHA.

rindu bf / gf tak sama bile kite rindu kawan baik kite tp .... :) jumpee setiap hari tp leh tgk drp jauh. dlm hati rasa nak peluk jee tapi otk menghalang. nak msg ckp rindu sekali lagi otak menghalang. doakan untuk mrk tp harap juga kite boleh masuk balik dlm life dorg sekali lagi otk hancurkan harapan kite . 

FAA JEPSEN. FAA CULLEN . ada lagi dua org nama hujung sama cmnie . dua org tu lah aku rinduu banget ! :') bukan sng nak lupekan org yg kite syg , and bagi aku once kau dh jd kawan ssh sng aku smpai mati aku akan syg kau even maybe kau dh happy tanpa aku . HAHA SEDIH. Lagi setahun untuk melihat drp jauh :')





No comments:

Post a Comment

Clip Art