Wednesday 12 June 2013

RELEASEEEEEE!

hai hai hai koranggggg! :D haaa best sekolah? -.-' okay soalan bodoh tuh HAHA. Kelas aku nak start dh next week. Nth lah aku takda mood nak g kelas -.-'
 okay korang nak citee nieee ! rekod baru nie tau? dua hari berturut karok dkt KBOX =.=' *LEBUR DUIT!

tapi tapi nasib ada kawan yg memahami kondisi kewangan aku so TONG TONGG AA!
semalam karok dgn anis , tini , and putri! :D okay dorg mmg tk tahu sgt lagu english. *pentoi
so semalam layan lagu melayu je. ulang k. LAGU MELAYU JE. if ada lagu english for sure aku je nyanyi and dorg semuaaaaaaaaa tidorrr >.< *KEJAM KAN?

okay itu semalam lahh. HAHA. arinieeee karok bersama nadya , fara and baby! ;D okay seriously aku rindu nadya :') kenapaa rindu? dia nieeeee nama je ada dkt IPOH! tapi nak jumpee nyee eish payah bebenorr -.-'
17th niee dia nak blah PD dah -.-' k sedih. Tgk gambar anis , fara and nadya adeh meleleh air mata berharga nie. haaa CHEEPPY! rindu jugakk budak pendek nie :D

Korangggg! haha thanksss temang aku tengah malam tadi . haahaa tidor kul 5 pagi :) semata call komee. then bangun kul 11 aish sorry faraa -.-' no matter korang ada dkt mana pun, aku rindu korang :') ahhh sedih k bye!


No comments:

Post a Comment

Clip Art