Sunday 9 June 2013

Mereng.Busan.Blaaaaa

HOI! okay selamat tengah malam kat korang yg mcm burung hantu tuhh. Argh aku takleh tidor lagi -.-' tadi gilaaa punye ngantuk =.=' Korang korang sekolah nak start so budak Uitm pun banyak akan check in balik lah kan? ye lahh cuti dah habis :'( rindu rindu rindu rindu rinduu merekaa :(

Nie nak tunjuk kat hangpa jee denyut jantung aku yg selalu support belakang aku selain drp family aku.


HAHA. kenal tak?

daripada kiri yee (atas) : nadya , cyra , fara , cheppy .
kiri (bawah) : anis , manpreet , dayah and kak dilaa :)

why them ah?? kenapa mereka aku pilih ? HAHA

1- dorang teman buat nakal aku dulu
2-dorang tahu zaman jahilliah aku
3-MEMAHAMI
4-SAYANG AKU APA ADANYA.
5-always always care psl aku.
6-yg penting , perangai aku dlm poket dme je tak kisah lah baik ke buruk :)


aku tkleh nak list out all the reasons why i love thiss girls so much! merekalah perempuan aku :')
tiada galang ganti :) perangai dorang pun ada dalam poket aku :D merekaa sangat cakap lepas , so aku pun samaa aa cakap lepas. Mereka tksuke care depan2. paling koman lah , care dlm msg --'

KakDila- is my foster sista , dah 8 tahun menjadi sista and dia sendiri pernah cakap dia nak aku jadi adik dia foreva! auch suwit sangat tapi mulut dia kuat gak bebel =.='

Friendship its not about trust actually , its about who will ever accept you just the way you really are. After all the mistaked you've done and still love you in the same way it is. Friendship is a second family. In family pun kte ada scene drama , gaduh everything but still love each other. THAT'S FRIENDSHIP. *nie bukan ayat aku. aku combine kan ayat dorg semua diatas. 8 tahun kawan. takkan dapat kawan mcm dorg dah. and

fara sendiri ckp 'if ada lelaki nakkan kau aten , by looking at u aku leh tau sama ada hang suke or syg dkt laki tuh well aku kenal hang more than 5 years and no matter what you did , aku always support hang and dgr semuaa mslh hang yg endless tu'

I just hope kawankawan aku tak mcm grenade lagu BrunoMars tuh. EASY COME EASY GO. I just hope i can tell you that i loveyou and i miss you bestfriends. a LOT. zzzzzzzzzz Night! :*

No comments:

Post a Comment

Clip Art