Tuesday 18 June 2013

S.E.L.F


hoi hoi budak comel sekalian. selamat membaca karya karutan aku lagi. Tahniah diucapkan .
okay memandangkan aku tak masuk sem 5 lagi tak praktikal lagi aku just short sem je so class aku takde lah packed sangat. banyak gakk masa terbuang begitu sahaja dgn mmbuat taik mata yg comel.

 Ok. Memandangkan sem 5 menjelmaa lamaa lagi and sem 4 result aku ehem jatuh gedebok sikit so aku dah ltk aim untuk sem 5 nanti. Even my mak pun just now askin for 3.5 HAHA. haa kau 3.5. Aku takleh nak guna alasan 'takboleh , taknak , malas' caused aku sendiri nak merasa nama aku ada dlm sijil DL. k ah its sounds desperate lak kan? HAHA. semua student nak DL tapi kalau cakap je nak DL tp haram buat pape mmg takkan dapat. Kejayaan takkan dtg bergolek and say HELLO kat kite and peluk kite etat2 aw. Sendiri struggle sendiri cari sendiri dapat and sendiri puas. Its depends on urSELF.

Bilaa dah puluhan tahun nie kan kan , kite dh kena belajar buat decision yg matang . Fact perempuan lagi cpt matang drp lelaki. FACT k . but aku takde laa matang sangat , sbb bagi aku ada masa serious ada masa maen2. Time nie gak hati akan rabak.  kenapa rabak ? sbb dugaan hidup datang mencurah curah tapi jangan sesekali merungut. Mybe happiness kite akan dtg in future nnti , who knews. Bila aku nak buat decision je , aku beruntung aku ada good advisor dengan aku. FARA NADYA BOYOT ANIS AND CHEPPY ! :) everytime i feel uneasy bout something , ada masalah yes dorg aku cari. thats why aku taknak hilang dorang. they are so understanding . 

Bila benda dah banyak berubah , tak jd mcm dlu dah its normal untuk rasa rindu tuh. NORMAL. Allah dah bg perasaan syg dlm hati kite. thats why ada rasa rindu. Bila kite rindu benda lepas yg happy je, just igt yg  happiness kite akan dtg kat kite, just keep bersabar doa bebaik untuk org yg kite syg. Maybe dorg bahagia tanpa kite. Doakan mereka. Itu baru sayang. Sometimes kite tkperlu tunjuk sgt ape kite rasa. Biar kite and Allah je tahu. Whateva it is , aku nak achieve aim aku untuk sem 5 nanti insyaallah aku akan try my hardest cause you will never know if you never try kan? :) sorry malam nie agak serious and poyo and seangkatannya . BYE.



FRIENDSHIP IS.                                                  
                                           

No comments:

Post a Comment

Clip Art